محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

بهترین های سینمای ایران و جهان را از فروشگاه ویدئو رسانه ایرانیان بخواهید

محصولات فرهنگی ویدئو رسانه ایرانیان

قزوین:بلوار سعادت - نبش کوچه گل آرا
تلفن :33661454

بچه ریئس 2 ساخته می شود

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

تا به اینجا انیمیشن‌های زیادی در سال 2017 به اکران در نیامده‌اند و «بچه رئیس» در میان این تعداد، پرفروشترین عنوان به شمار می‌رود. مجموع فروش 468 میلیون دلاری این انیمیشن در مقایسه با بودجه 125 میلیون دلاری آن به قدری رضایت بخش بوده که بتواند سرمایه‌گذاران را برای ساخت ادامه پروژه راضی کند.

اکنون شرکت‌های دریم‌ورکس و یونیورسال، ضمن تایید ساخت قسمت دوم انیمیشن «بچه رئیس»، تاریخ 26 مارس سال 2021 را برای اکران آن در نظر گرفتند. طبق گفته یونیورسال تیم اصلی برای قسمت دوم هم بازخواهند گشت و به همکاری خود ادامه خواهند داد.

 الک بالدوین همانند قسمت اول، صداپیشگی نقش اصلی را برعهده دارد و احتمالا شاهد بازگشت ستاره‌هایی چون لیزا کودرو، جیمی کیمل و توبی مگوایر هم باشیم.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.